אלומיניום דמוי עץ

אלומיניום דמוי עץ נחשב שלא בכדי לדבר החם הבא בכל הקשור לעיצוב הגינה, המרפסת או כל חלל חיצוני אחר המצוי תחת כיפת השמיים.

היתרון המרכזי שלו על חשבון שימוש בעץ טבעי, מקורו בהיעדר תחזוקה משמעותית. בעוד שעץ אמיתי הינו חומר אורגני שעשוי להתבלות תוך פרק זמן קצר יחסית נוכח תנאי מזג אוויר, לרבות חשיפה ממושכת לשמש או גשמים עזים, הרי שאלומיניום הינו חומר עמיד שעשוי לשרת אתכם נאמנה למשך שנים ארוכות. בנוסף, משקלו של העץ עשוי להיות כבד ביותר, מה שעשוי להכביד על תהליך ההרכבה למשל.

מאידך, פרגולות אלומיניום דמוי עץ מציגות את כלל היתרונות החזותיים המצויים בעץ, תוך התגברות על חסרונותיו, שכן האלומיניום מטבעו הוא חומר קליל יותר, שכאמור אינו דורש רמת תחזוקה גבוהה. 

נראות וגמישות מנצחת

אלומיניום דמוי עץ טומן בחובו גם את מרכיב הוויזואליות. ניתן לצבוע אותו בתנור ולצפות אותו במגוון חומרים, על מנת להקנות לו מראה ייחודי אשר ישתלב בחלל בצורה מיטבית. בהמשך ישיר למגמה זו אנו עדים בשנים האחרונות לשימוש באלומיניום דמוי עץ במגוון רחב של טקסטורות ומרקמים ייחודיים המקנים לו אלמנט חזותי מרהיב, כזה שפשוט אי אפשר להישאר אדישים אליו. כך לדוגמה ניתן להיווכח לא פעם במראה של פרופיל אלומיניום בעל מרקם מחוספס המזכיר בטקסטורה עץ גולמי. 

שימוש באלומיניום מאפשר גם גמישות רבה לטובת יצירת קונסטרוקציה המותאמת באופן מלא לצרכים ודרישות הלקוח. זהו יתרון מהותי, שכן הוא מאפשר להשתמש באלומיניום דמוי עץ עבור שורה של פרויקטים, הן במרחב הביתי והן במרחב התעשייתי.

גמלון פתרונות הצללה מאלומיניום

חברת גמלון גאה לקחת חלק במהפכת האלומיניום בישראל. אנו אמונים על פתרונות גמר מאלומיניום העולים בקנה אחד עם הסטנדרטים הגבוהים בשוק, תוך הקפדה על שימוש בחומרי גלם משובחים, איכות ללא פשרות ותודעת שירות גבוהה. 

ברשותנו מבחר של פתרונות הצללה ומוצרי אלומיניום דמויי עץ, אשר צפויים להעניק לספק את המעטפת המושלמת בהלימה לכל הצורך. 

נשמח לעמוד לרשותכם בכל בקשה עד למציאת פתרון האלומיניום המושלם.

שתפו את הכתבה

דילוג לתוכן