חימום תת רצפתי מיצובישי

חימום תת-רצפתי: הפתרונות שיעניקו לבית שלכם את המענה המושלם

החורף הישראלי אמנם לא נחשב למאיים במיוחד במונחים עולמיים. ובכל זאת, כשהטמפרטורות צונחות בחודשי החורף, רבים מאיתנו מעוניינים ליהנות מאווירה חמימה ונעימה במרחב הביתי, כזו שיש בה בכדי להפוך את החיים של כולנו למשופרים.

על רקע השינויים והתמורות המתרחשים בעולמות הבנייה, אנו עדים בשנים האחרונות לדרישה הולכת וגוברת של לקוחות המבקשים לשפר את איכות חייהם, באמצעות פתרונות חימום תת-רצפתיים מסוגים שונים.

שם המשחק: חיסכון אנרגטי

בבתים רבים בישראל ובעולם מותקנות מערכות חימום המבוססות על גז, סולר או חשמל. אלו השתכללו עם השנים ויודעות להגיע לביצועים טובים. רובן אף אמינות מאוד, אבל נחשבות ל"זללניות" אנרגיה ובכך משיתות הוצאות כבדות על משתמשי הקצה, מה שבאופן טבעי מרתיע לקוחות פוטנציאליים.

לאור המצב הקיים, פותחו בשנים האחרונות שורה של מערכות חימום תת-רצפתיות חדישות הנחשבות לשוברות שוויון בתחומן. הן מציגות שורה של יתרונות, החל מהיותן מערכות חסכוניות באנרגיה ובעלות יכולות חימום של חללים בגדלים שונים, החל מדירות קטנות ועד למרחבי חוץ ענקיים, כדוגמת בריכות אולימפיות.

מיפן תבוא הבשורה

מי שהחלה במהפכה בתחום החימום התת-רצפתי היא חברת מיצובישי אלקטריק, אשר אמונה על מערכות חימום מים מתקדמות ופורצות דרך, באמצעות טכנולוגיית אינוורטר שנועדה לעשות סוף לשוק 'זללני' אשר אינו מותאם לערכים סביבתיים ברי-קיימא.

מתוך הבנת הצרכים, היצרנית היפנית המוערכת הצליחה לפתח קשת רחבה של מערכות לחימום המספקות ערך מוסף עבור מיליוני בתי אב ברחבי העולם.

בין מוצרי הדגל של החברה בתחום ניתן למנות את מערכת ה-Ecodan הפועלת בשני הספקים (16kw ו-kw27) המספקת מערכות חימום ביתיות הן לבית הפרטי כמערכת בודדות והן עבור חימום מקורות מים ומבנים גדולים. מערכות אלו מגיעות גם בגדלים נוספים (12.5kw ו-25kw) ומעניקות פתרונות איכותיים בתחום, כמו גם יחידות CAHV המיועדות לחימום מאגרי מים עצומים לטמפרטורות גבוהות, תוך ניצול יכולות אינוורטר מעולמות ה-VRF.
כלל מערכות החימום התת-רצפתי מבית מיצובישי אלקטרה משווקות בישראל על ידי קבוצת ניסקו, הנחשבת לשותפת דרך אסטרטגית של היצרנית היפנית. צוותי החברה המיומנים אמונים על מעטפת של שירותים עבור קהל הלקוחות, החל ממתן הדרכות על המערכות השונות, ייעוץ והתאמה לחללים שונים וכלה בליווי בתהליך ההתקנה.

שתפו את הכתבה

דילוג לתוכן