קריית חיים על המפה: פרויקט ענק לקבוצת W במערב חיפה

קבוצת W בהנהלת אינג' יצחק (צחי) וסרשטיין גאה להשיק פרויקט ענק חדש בשותפות עם חברת אלמוגים המוערכת בשכונת קריית חיים בחיפה.

שתי הקבוצות קיבלו זה מכבר את אמון נציגי הדיירים בפרויקט פינוי-בינוי שעתיד לכלול הקמה של לא פחות מ-630 יחידות דיור חדשות ברחוב דגניה שבמערב העיר.

על פי תוכנית הפרויקט הכפופה להשגת הרוב הדרוש לצורך הגשת בקשה להיתר בניה (67%) ומימון בנקאי, מדובר על אחד מהפרויקטים הגדולים שידעה העיר חיפה שצפוי לכלול 7 בנייני מגורים יוקרתיים בני 18-9 קומות כל אחד, כמו גם כ-1000 מ"ר שיוקצו לטובת שטחי מסחר (לעומת המצב הנתון כיום בו מוצעים במתחם כ-400 מ"ר מסחר בלבד ו-140 דירות סך הכל).

במסגרת ההצעה שהגישו בקבוצת W ואלמוגים לדיירים, אלו עתידים ליהנות מתוספת משמעותית של 25 מ"ר לשטח כל דירה קיימת, יחד עם 15 מ"ר מרפסת, מפרט טכני משודרג ותמורות נוספות, בכפוף לבדיקה כלכלית לפי תקן 21.

בהנהלת הקבוצות מציינים כי בכוונתם לקדם בתקופה הקרובה תב"ע למתחם ישירות מול הוועדה המקומית לתכנון ובנייה, וזאת בהנחה ואכן יתקיימו התנאים הנדרשים ליישום הפרויקט והוצאתו לפועל.
על פי ההערכה, היתר הבניה לפרויקט צפוי להינתן תוך פרק זמן של 5-3 שנים ולהוות בשורה חשובה כחלק מתהליך ההתחדשות העירונית של העיר חיפה בפרט ואזור הצפון בכלל.

יצוין כי הפרויקט מתכתב עם תוכנית האב להתחדשות עירונית של עיריית חיפה בקריית חיים המערבית (חפ/2390) הכוללת את שדרות דגניה, ורבורג וטרומן, שאושרה במליאת הוועדה המקומית בחודש נובמבר 2020, לאחר הטמעת הערות הציבור וגיבוש מסמכי התוכנית.

קבוצת W בהנהלת אינג' יצחק (צחי) וסרשטיין, אשר חרתה על דגלה מזה קרוב לשלושה עשורים קידמה וחדשנות המשולבים עם חזון לתת את הטון בתחום ההתחדשות העירונית במדינת ישראל, מצפים בכיליון עיניים לקראת השלמת התנאים המתלים בדרך למימוש פרויקט ענק כמותו טרם נראה בקריית חיים מזה שנים ארוכות.

    קישורים מומלצים: עוד על צחי וסרשטיין | כרטיס ביקור צחי וסרשטיין | לכתבה המלאה על קבוצת W באתר וואלה

    שתפו את הכתבה

    דילוג לתוכן